wyszukaj
zaawansowane


Płatności i wysyłka

PŁATNOŚCI I WYSYŁKA

Zamawianie Towarów

1. Kupujący mogą dokonać zamówienia Towarów oferowanych przez Sprzedającego w sklepie internetowym www.puchatkolandia.pl, w ramach założonego przez siebie Konta, utworzonego w procedurze Rejestracji, poprzez jednorazowe złożenie zamówienia, bez konieczności rejestracji Konta jak również drogą mailową: biuro@puchatkolandia.pl jak również drogą telefoniczną tel. 791 111 796.
2. Zakup Towarów w dwóch pierwszych z powyższych trybów następuje w wyniku ich dodania do koszyka, a następnie wygenerowania przez Kupującego Zamówienia. Szczegółowy opis trybu składania Zamówień znajduje się w Regulaminie, dostępnym tutaj.
3. W wyniku złożenia Zamówienia Sprzedający wystawia dla Kupującego fakturę proforma, która stanowi dla Kupującego podstawę do zapłaty za zamówione w sklepie www.puchatkolandia.pl Towary wraz z ich transportem. Faktura proforma dostępna jest dla Kupującego na jego Koncie albo przesyłana jest przez Sprzedającego na podany przez Kupującego przy składaniu zamówienia adres mailowy.
4.  Zapłata za Towary dostępne w naszym sklepie internetowym następuje poprzez:
a)    wpłatę środków na nasz rachunek bankowy (tradycyjny przelew, Payu, Paypal, karta kredytowa, płatność na raty lub sms)
b)    zapłatę za pobraniem (opcja niemożliwa w przypadku zamówienia mebli).
5.    W naszym sklepie możecie Państwo dokonać wyboru sposobu wysyłki i dostawy Towaru na terenie Polski. Dostępne opcje:
a)    wysyłka kurierem DPD przedpłata (płatność tradycyjnym przelewem, Payu, Paypal, kartą kredytową lub sms oraz za pobraniem);
b)    wysyłka kurierem DPD za pobraniem.
6.    W przypadku wyboru opcji: „płatność tradycyjnym przelewem” zapłatę za wybrane przez Państwa Towary należy dokonać na nasz rachunek bankowy:

Nr konta bankowego: 89 1140 2004 0000 3802 7554 2874


PENTHOUSE INVESTMENT
BEATA SKOWRON - PĘDZICH
ul. Nagietkowa 35
32-005 Niepołomice

Ważne!: Przy regulowaniu płatności koniecznie wpisz w tytule NR ZAMÓWIENIA oraz swoje dane!

7. W przypadku zapłaty poprzez Payu do kwoty zamówienia doliczana jest prowizja określana przez danego Kontrahenta.
8. Realizacja zamówienia następuje w terminie określonym w specyfikacji danego produktu i może wynieść od 3 do 21 dni roboczych (przy towarach sprowadzanych na zamówienie) od złożenia zamówienia (płatność za pobraniem) albo wpłaty środków na konto bankowe Sprzedającego. W przypadku mebli realizacja zamówienia następuje wyłącznie po dokonaniu przez Kupującego wpłaty zaliczki lub całej ceny sprzedaży na konto Sprzedającego. Niemożliwe jest wybranie w przypadku zakupu mebli opcji wyłącznie "za pobraniem".
9. W wyjątkowych przypadkach, wysyłka Towarów może się opóźnić! W takim wypadku Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany o planowanym terminie dostawy Towarów.
10. Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Sprzedający nie może grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.
11. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że zakup przez Kupującego w jednym zamówieniu kilku Towarów sprowadzanych przez Sprzedającego od różnych Producentów/Dostawców, skutkować będzie naliczeniem w danym zamówieniu osobnych kosztów przesyłki dla każdego takiego Towaru. Kupujący dostanie w takim wypadku zamówione Towary w kilku paczkach, które mogą zostać dostarczone w różnych dniach. Za przesyłkę kilku Towarów zamawianych przez Sprzedającego u jednego i tego samego Producenta/Dostawcy Kupujący zapłaci koszt jeden przesyłki zależny od wielkości i wagi wszystkich Towarów.
12. Kupujący zobowiązany jest do prawidłowego podania adresu dostawy oraz zobowiązuje się do pokrycia wszelkich opłat wynikających z dostawy Towaru na błędnie podany adres. Opłaty te będę płatne przez Kupującego w terminie do 7 dni od daty otrzymania przez niego wezwania od Sprzedającego wysłanego na adres e-mailowy podany przy rejestracji Konta lub przy składaniu zamówienia. Ponowna dostawa zamówionych Towarów będzie możliwa wyłącznie po uregulowaniu przez Kupującego wszelkich opłat, o których mowa powyżej tzn. po ich zaksięgowaniu na rachunku bankowym Sprzedającego.
13. Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została ona naruszona podczas transportu. Kupujący jest również zobowiązany do otworzenia przesyłki w obecności kuriera i sprawdzenia czy Towar nie został uszkodzony podczas transportu. Na tę okoliczność Kupujący jest zobowiązany sporządzić z dostawcą odpowiedni protokół, który stanowił będzie podstawę do reklamacji Towaru z powodu uszkodzeń mechanicznych Towaru wynikających z wadliwego transportu. Bez otrzymania takiego protokołu Sprzedający może odmówić rozpatrzenia takiej reklamacji. Ważne!! Nie tylko sprawdź czy przesyłka nie jest naruszona, sprawdź również czy Towar w środku nie został uszkodzony!
14. Dla każdego Kupującego Sprzedający wystawia i przesyła w formie elektronicznej fakturę VAT - niezwłocznie po odbiorze przez Kupującego Towaru.
15.    Każdemu Użytkownikowi przysługuje prawo do wycofania złożonego zamówienia najpóźniej do 24 godzin od daty wpływu środków na konto Sprzedającego, pod warunkiem nie przystąpienia przez Sprzedającego do jego realizacji.  Po upływie tego terminu wycofanie zamówienia wymaga pisemnej zgody Sprzedającego.
16. Sprzedający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zamówienia od Użytkownika lub zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy jest to uzasadnione trudnościami zaopatrzeniowymi lub technicznymi. Odmowa przyjęcia zamówienia w danym terminie nie jest równoznaczna z odstąpieniem przez Sprzedającego od Umowy sprzedaży.
17. W przypadku jakichkolwiek uwag Użytkownika, co do jakości bądź ilości otrzymanego towaru, należy zaznaczyć  ten fakt w liście przewozowym w rubryce „uwagi”. W takim przypadku kierowca sporządzi dodatkowo protokół niezgodności. Reklamacje ilościowe nie zgłoszone kierowcy nie będą rozpatrywane.


KOSZTY DOSTAWY TOWARÓW

1. Koszt dostawy Towarów na terenie Polski jest sumowany dla każdego zamówienia oraz od każdego Producenta/Dostawcy odrębnie, jest zależny od wagi i wielkości Towarów i wynosi w zależności od wyboru opcji zapłaty i dostawy:


                                                 KOSZT DOSTAWY TOWARÓW

1    Waga Towaru/Towarów    brutto (DPD-przedpłata na konto)                      brutto (DPD-za pobraniem)
2    do 20 kg                                         18,00 zł                                                       25,00 zł
3    od 20 kg                                         30,00 zł                                                       35,00 zł
4    od 30 kg                                         65,00 zł                                                       85,00 zł
5    od 50 kg                                         110,00 zł                                                     130,00 zł
6    od 100 kg                                       150,00 zł                                                     180,00 zł
7    od 300 kg                                       220,00 zł                                                     250,00 zł
8    powyżej 500 kg                                                      ustalane indywidualne


2. Dostawa Towarów do krajów Unii Europejskiej oraz poza Unią Europejską jest możliwa ale w takim przypadku Sprzedający wycenia ten koszt indywidualnie dla konkretnego zamówienia. Czas realizacji dostawy jest różny i określany indywidualnie przez danego Przewoźnika. WAŻNE! Realizacja powyższych zamówień następuje wyłącznie po wpływie całości środków na rachunek bankowy Sprzedającego!
3. Sprzedający umożliwia Kupującym sprawdzanie na bieżąco statusu realizacji zamówienia:
a)  w przypadku, gdy Kupujący podczas składania zamówienia założył konto - status może sprawdzić po zalogowaniu się;
b)  w przypadku, gdy Kupujący dokonał zakupów bez rejestracji – stan realizacji zamówienia może sprawdzić bez logowania  (podając numer zamówienia oraz swój e-mail).





 

loading